Oferta Biura Rachunkowego PROGRESS

Często ogrom dokumentów, które każdy przedsiębiorca musi „przerzucić” przez swoje ręce powoduje, że dokumenty te przeszkadzają w prowadzeniu biznesu. Nawet najbardziej „nieuporządkowane” dokumenty, gdy trafiają do Biura Rachunkowego PROGRESS zostają uporządkowane i zaksięgowane zgodnie z wymogami ustawowymi. Bieżąca informacja, szybka reakcja na zachodzące zmiany, powodują, że nasi Klienci mają gwarancję współpracy i skuteczności.

Oferujemy:
  • prowadzenie pełnych ksiąg handlowych,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych, sprawozdanie ze zmian kapitałowych),
  • prowadzenie podatkowej książki przychodów i rozchodów,
  • prowadzenie rejestrów VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • obsługa kadrowo-płacowa pracowników,
  • sporządzanie deklaracji do Urzędów Skarbowych,
  • sporządzanie deklaracji do ZUS,
  • sporządzanie sprawozdań do GUS,
  • sporządzanie wniosków o płatność z dotacji unijnych,
  • sporządzanie deklaracji o zwrot vat od materiałów budowlanych,
  • analizy finansowe i ekonomiczne,
  • sporządzanie biznes planów,
  • sporządzanie dokumentacji finansowej do wniosków kredytowych.
© Copyright 2009-2018 Biuro Rachunkowe PROGRESS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i wykonanie: agencja interaktywna arasis.pl